Τέστ για ταχύπλοα


Results

Συγχαρητήρια, περάσατε!

Δυστυχώς δεν τα καταφέρατε! Έπρεπε να απαντήσετε σωστά στο 90% των ερωτήσεων.

#1 Το ψαροντούφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται:

#2 Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:

#3 Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:

#4 Βύθισμα είναι:

#5 Βάθος είναι:

#6 Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

#7 Πορτολάνα είναι:

#8 Γεωγραφικές Συντεταγμένες ενός σημείου είναι:

#9 Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:

#10 Ο Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσος) είναι

#11 Κλίμακα πλάτους είναι:

#12 Κλίμακα μήκους είναι:

#13 Που μετριέται η απόσταση:

#14 Γεωγραφικό στίγμα είναι:

#15 Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:

#16 Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι:

#17 Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:

#18 Σορόκος είναι ο άνεμος:

#19 Γαρμπής είναι ο άνεμος:

#20 Ο Γρέγος είναι άνεμος:

#21 Η κλίμακα 5 Μποφόρ είναι:

#22 Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:

#23 Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:

#24 Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:

#25 Που δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε;

#26 Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:

#27 Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της πρέπει να ‘ναι τουλάχιστον:

#28 Σε 12 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:

#29 Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:

#30 Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:

#31 Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:

#32 Στην είσοδο του λιμένα, ο πράσινος φανός τοποθετείται:

#33 Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):

#34 Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:

#35 Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;

#36 Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:

#37 Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:

#38 Αυξομείωση στροφών της μηχανής κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:

#39 Η χρήση φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται:

#40 Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

#41 Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:

#42 Κατά τη διάρκεια του πλου:

#43 Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

#44 Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από τα σκάφη που έλκουν σκιέρς:

#45 Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:

#46 Κατά τον κατάπλου σε θέση ελλιμενισμού ο χειριστής οφείλει:

#47 Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:

#48 Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει ξαφνικά να επιδεινώνεται ο χειριστής οφείλει:

#49 Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάποιο πρόβλημα, τι κάνουμε;

#50 Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

#51 Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

#52 Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

#53 Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:

#54 Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:

#55 Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:

#56 Η κυκλοφορία ταχύπλοων σκαφών εξαιρέσει θαλάσσια μοτοποδήλατα HOVERCRAFT απαγορεύεται:

#57 Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:

#58 Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:

#59 Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:

#60 Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:

#61 Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:

#62 Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:

#63 Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) έχει εφαρμογή:

#64 Ο όρος Ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:

#65 Ο όρος Πλοίο Ασχολούμενο με την Αλιεία σημαίνει:

#66 Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:

#67 Ο όρος εν Πλω σημαίνει:

#68 Ο όρος Προσαραγμένο Πλοίο σημαίνει:

#69 Ο όρος Αγκυροβολημένο Πλοίο σημαίνει:

#70 Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:

#71 Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:

#72 Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:

#73 Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας:

#74 Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει:

#75 Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:

#76 Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:

#77 Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία:

#78 Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:

#79 Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:

#80 Ο εφίστιος φανός είναι:

#81 Πλευρικοί φανοί είναι:

#82 Φανός κορώνης είναι:

#83 Φανός ρυμούλκησης είναι:

#84 Περίβλεπτος φανός είναι:

#85 Ο αναλαμπών φανός χρησιμοποιείται:

#86 Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

#87 Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

#88 Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

#89 Ένα μηχανοκίνητο πλοίο που ρυμουλκεί τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς:

#90 Ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύκτα:

#91 Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς τη νύκτα:

#92 Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:

#93 Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι-γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα:

#94 Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύκτα:

#95 Προσαραγμένο πλοίο που το μήκος του είναι πάνω απο 50 μέτρα φέρει κατά τη νύκτα τους εξής φανούς:

#96 Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύκτα:

#97 Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

#98 Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:

#99 Ένα προσαραγμένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

#100 Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

#101 Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:

#102 Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

#103 Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

#104 Ένας βραχύς συριγμός σημαίνει:

#105 Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:

#106 Πέντε βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:

#107 Το καπνογόνο έχει χρώμα:

#108 Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:

#109 Σε κάθε περίπτωση το πλοίο υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου πρέπει:

#110 Η εκτόξευση / πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:

#111 Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

#112 Αν κατά τη διάρκεια της νύκτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

Πως τα πήγα;