Results

Συγχαρητήρια, περάσατε!
Δυστυχώς δεν τα καταφέρατε! Έπρεπε να απαντήσετε σωστά στο 90% των ερωτήσεων.

#1. Το ψαροντούφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται:

#2. Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:

#3. Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:

#4. Βύθισμα είναι:

#5. Βάθος είναι:

#6. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

#7. Πορτολάνα είναι:

#8. Γεωγραφικές Συντεταγμένες ενός σημείου είναι:

#9. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:

#10. Ο Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσος) είναι

#11. Κλίμακα πλάτους είναι:

#12. Κλίμακα μήκους είναι:

#13. Που μετριέται η απόσταση:

#14. Γεωγραφικό στίγμα είναι:

#15. Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:

#16. Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι:

#17. Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:

#18. Σορόκος είναι ο άνεμος:

#19. Γαρμπής είναι ο άνεμος:

#20. Ο Γρέγος είναι άνεμος:

#21. Η κλίμακα 5 Μποφόρ είναι:

#22. Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:

#23. Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:

#24. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:

#25. Που δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε;

#26. Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:

#27. Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της πρέπει να ‘ναι τουλάχιστον:

#28. Σε 12 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:

#29. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:

#30. Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:

#31. Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:

#32. Στην είσοδο του λιμένα, ο πράσινος φανός τοποθετείται:

#33. Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):

#34. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:

#35. Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;

#36. Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:

#37. Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:

#38. Αυξομείωση στροφών της μηχανής κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:

#39. Η χρήση φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται:

#40. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

#41. Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:

#42. Κατά τη διάρκεια του πλου:

#43. Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

#44. Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από τα σκάφη που έλκουν σκιέρς:

#45. Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:

#46. Κατά τον κατάπλου σε θέση ελλιμενισμού ο χειριστής οφείλει:

#47. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:

#48. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει ξαφνικά να επιδεινώνεται ο χειριστής οφείλει:

#49. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάποιο πρόβλημα, τι κάνουμε;

#50. Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

#51. Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

#52. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

#53. Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:

#54. Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:

#55. Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:

#56. Η κυκλοφορία ταχύπλοων σκαφών εξαιρέσει θαλάσσια μοτοποδήλατα HOVERCRAFT απαγορεύεται:

#57. Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:

#58. Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:

#59. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:

#60. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:

#61. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:

#62. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:

#63. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) έχει εφαρμογή:

#64. Ο όρος Ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:

#65. Ο όρος Πλοίο Ασχολούμενο με την Αλιεία σημαίνει:

#66. Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:

#67. Ο όρος εν Πλω σημαίνει:

#68. Ο όρος Προσαραγμένο Πλοίο σημαίνει:

#69. Ο όρος Αγκυροβολημένο Πλοίο σημαίνει:

#70. Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:

#71. Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:

#72. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:

#73. Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας:

#74. Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει:

#75. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:

#76. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:

#77. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία:

#78. Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:

#79. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:

#80. Ο εφίστιος φανός είναι:

#81. Πλευρικοί φανοί είναι:

#82. Φανός κορώνης είναι:

#83. Φανός ρυμούλκησης είναι:

#84. Περίβλεπτος φανός είναι:

#85. Ο αναλαμπών φανός χρησιμοποιείται:

#86. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

#87. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

#88. Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

#89. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο που ρυμουλκεί τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς:

#90. Ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύκτα:

#91. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς τη νύκτα:

#92. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:

#93. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι-γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα:

#94. Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύκτα:

#95. Προσαραγμένο πλοίο που το μήκος του είναι πάνω απο 50 μέτρα φέρει κατά τη νύκτα τους εξής φανούς:

#96. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύκτα:

#97. Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

#98. Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:

#99. Ένα προσαραγμένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

#100. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

#101. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:

#102. Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

#103. Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

#104. Ένας βραχύς συριγμός σημαίνει:

#105. Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:

#106. Πέντε βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:

#107. Το καπνογόνο έχει χρώμα:

#108. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:

#109. Σε κάθε περίπτωση το πλοίο υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου πρέπει:

#110. Η εκτόξευση / πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:

#111. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

#112. Αν κατά τη διάρκεια της νύκτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

Πως τα πήγα;