Τέστ για ταχύπλοα
#1. Το ψαροντούφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται:
#2. Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:
#3. Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:
#4. Βύθισμα είναι:
#5. Βάθος είναι:
#6. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:
#7. Πορτολάνα είναι:
#8. Γεωγραφικές Συντεταγμένες ενός σημείου είναι:
#9. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:
#10. Ο Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσος) είναι
#11. Κλίμακα πλάτους είναι:
#12. Κλίμακα μήκους είναι:
#13. Που μετριέται η απόσταση:
#14. Γεωγραφικό στίγμα είναι:
#15. Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:
#16. Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι:
#17. Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:
#18. Σορόκος είναι ο άνεμος:
#19. Γαρμπής είναι ο άνεμος:
#20. Ο Γρέγος είναι άνεμος:
#21. Η κλίμακα 5 Μποφόρ είναι:
#22. Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:
#23. Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:
#24. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:
#25. Που δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε;
#26. Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:
#27. Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της πρέπει να ‘ναι τουλάχιστον:
#28. Σε 12 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:
#29. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:
#30. Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:
#31. Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:
#32. Στην είσοδο του λιμένα, ο πράσινος φανός τοποθετείται:
#33. Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):
#34. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:
#35. Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;
#36. Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:
#37. Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:
#38. Αυξομείωση στροφών της μηχανής κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:
#39. Η χρήση φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται:
#40. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:
#41. Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:
#42. Κατά τη διάρκεια του πλου:
#43. Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:
#44. Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από τα σκάφη που έλκουν σκιέρς:
#45. Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:
#46. Κατά τον κατάπλου σε θέση ελλιμενισμού ο χειριστής οφείλει:
#47. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:
#48. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει ξαφνικά να επιδεινώνεται ο χειριστής οφείλει:
#49. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάποιο πρόβλημα, τι κάνουμε;
#50. Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:
#51. Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:
#52. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:
#53. Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:
#54. Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:
#55. Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:
#56. Η κυκλοφορία ταχύπλοων σκαφών εξαιρέσει θαλάσσια μοτοποδήλατα HOVERCRAFT απαγορεύεται:
#57. Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:
#58. Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:
#59. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:
#60. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:
#61. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:
#62. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:
#63. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) έχει εφαρμογή:
#64. Ο όρος Ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:
#65. Ο όρος Πλοίο Ασχολούμενο με την Αλιεία σημαίνει:
#66. Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:
#67. Ο όρος εν Πλω σημαίνει:
#68. Ο όρος Προσαραγμένο Πλοίο σημαίνει:
#69. Ο όρος Αγκυροβολημένο Πλοίο σημαίνει:
#70. Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:
#71. Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:
#72. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:
#73. Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας:
#74. Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει:
#75. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:
#76. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:
#77. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία:
#78. Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:
#79. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:
#80. Ο εφίστιος φανός είναι:
#81. Πλευρικοί φανοί είναι:
#82. Φανός κορώνης είναι:
#83. Φανός ρυμούλκησης είναι:
#84. Περίβλεπτος φανός είναι:
#85. Ο αναλαμπών φανός χρησιμοποιείται:
#86. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
#87. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
#88. Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
#89. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο που ρυμουλκεί τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς:
#90. Ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύκτα:
#91. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς τη νύκτα:
#92. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:
#93. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι-γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα:
#94. Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύκτα:
#95. Προσαραγμένο πλοίο που το μήκος του είναι πάνω απο 50 μέτρα φέρει κατά τη νύκτα τους εξής φανούς:
#96. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύκτα:
#97. Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
#98. Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:
#99. Ένα προσαραγμένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
#100. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
#101. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:
#102. Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
#103. Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
#104. Ένας βραχύς συριγμός σημαίνει:
#105. Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:
#106. Πέντε βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:
#107. Το καπνογόνο έχει χρώμα:
#108. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:
#109. Σε κάθε περίπτωση το πλοίο υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου πρέπει:
#110. Η εκτόξευση / πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:
#111. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:
#112. Αν κατά τη διάρκεια της νύκτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:
Previous
Finish